NH touch & design
menyediakan perkhidmatan untuk solekan,antara solekan yg disediakanlah adalah dari majlis konvokesyen,dinner,pertunangan,pernikahan , persandingan,dan juga utk photoshoot outdoor @ indoor,serta utk program2 rancangan tv ataupun fesyen show.Berpengalaman memake upkan artis dalam rancangan EWAH2 utk TV3 dan juga AKADEMI AL Quran Di TV9,menjadi FREELANCE MAKE UP artist utk KELAS SOLEKAN dikolej-kolej komuniti .selain solekan NH touch & design juga menyediakan perkhidmatan utk mengukir HENNA dan memakaikan inai kerumah.NH touch & design juga menyediakan corak2 henna terkini dan mengikut citarasa anda dengan harga yg sangat berpatutan dengan kualiti terjamin.jika anda berminat dengan hasil solekan dan corak2 henna yg saya lakukan anda boleh menghubungi saya NURULHUDA di talian 014 - 662 6359 @ emailkan kepada saya mamanurul83@yahoo.com.au utk sebarang tempahan dan pertanyaan.


MAKE UP FOR INTERVIEW..

MAKE UP FOR INTERVIEW
lokasi: KOLEJ KOMUNITI KUALA LANGAT
tarikh : 27 MAY 2010 ( RABU )
kali ni dapat job time hari keje dan make upkan dia nih pun kat tempat keje aku..eheheh..so cutomer kali ni adalah senior aku dulu..nama dia kak zul..so dia nak p interview sebenarnya,kalo tak silap aku time ni dia kata sekali 3 tempat dia nak p interview dalam hari tuh...so dia nak make up yg light2 and yang leh tahan lama...so nih la hasilnya...muka kak zul nih pun takde masalah..so pas make up buatkan skit rambut dia...sbb sian aku tgk rambutnya kuncup dek kerana malam tuh baru buat rebonding..ahahah..jangan marah kak zul..memandangkan nak bagi nampak lawokan skit lagi jadi harus la kene fesyenkan skit rambut dia..
before make up
under processing
ok cun tak??dah siap dah..