NH touch & design
menyediakan perkhidmatan untuk solekan,antara solekan yg disediakanlah adalah dari majlis konvokesyen,dinner,pertunangan,pernikahan , persandingan,dan juga utk photoshoot outdoor @ indoor,serta utk program2 rancangan tv ataupun fesyen show.Berpengalaman memake upkan artis dalam rancangan EWAH2 utk TV3 dan juga AKADEMI AL Quran Di TV9,menjadi FREELANCE MAKE UP artist utk KELAS SOLEKAN dikolej-kolej komuniti .selain solekan NH touch & design juga menyediakan perkhidmatan utk mengukir HENNA dan memakaikan inai kerumah.NH touch & design juga menyediakan corak2 henna terkini dan mengikut citarasa anda dengan harga yg sangat berpatutan dengan kualiti terjamin.jika anda berminat dengan hasil solekan dan corak2 henna yg saya lakukan anda boleh menghubungi saya NURULHUDA di talian 014 - 662 6359 @ emailkan kepada saya mamanurul83@yahoo.com.au utk sebarang tempahan dan pertanyaan.


ADILA NIKAH ( 1st DAY )

MAJLIS PERNIKAHAN ADILLA DAN ARIF
lokasi:MORIB
tarikh: 12 JUN 2010
job minggu nih diberi oleh kak ina FAZA FIZA...diberi kepercayaan menata rias wajah pengantinnya yg bernama adila dari hari pernikahan,persalinan,khatam quran,potong kek dan bersanding..fuhhhh...pastinya memerlukan komitmen yg sangat tinggi..heheh..so sabtu pukul 11 pagi lagi aku dah sampai utk memakeupkan dia,sbb dia akan bernikah lepas zuhor...dan berkerjasama dengan adila sangat2 mudah kerana adila ni tidak banyak karenahnya..hanya meredhai jek mukanya aku touch upkan... dan mempercayai aku sepenuhnya..thanks jugak pada kak ina kerana mempercayai huda...;p
sebelum make over after make over ( qualiti gambo so bad coz hanya pakai kamera hp):P beberapa minit sebelum melangkah ke SURAU berdekatan utk diijabkabulkan
debaran sebelum bergelar isteri
post sebelum menjadi istri
saat2 diijabkabulkan
amin,..akhirnya dengan sekali lafaz adila dan arif disatukan sebagai suami istri dengan sekali lafaz...so utk uols...tahniah dari akak semoga kekal hingga ke akhir hayat..aminnnnn
opssss...dan resultnya adilla sangat berpuas hati dengan make up aku..memenuhi citarasanya katanya dia..tq dik...:)