NH touch & design
menyediakan perkhidmatan untuk solekan,antara solekan yg disediakanlah adalah dari majlis konvokesyen,dinner,pertunangan,pernikahan , persandingan,dan juga utk photoshoot outdoor @ indoor,serta utk program2 rancangan tv ataupun fesyen show.Berpengalaman memake upkan artis dalam rancangan EWAH2 utk TV3 dan juga AKADEMI AL Quran Di TV9,menjadi FREELANCE MAKE UP artist utk KELAS SOLEKAN dikolej-kolej komuniti .selain solekan NH touch & design juga menyediakan perkhidmatan utk mengukir HENNA dan memakaikan inai kerumah.NH touch & design juga menyediakan corak2 henna terkini dan mengikut citarasa anda dengan harga yg sangat berpatutan dengan kualiti terjamin.jika anda berminat dengan hasil solekan dan corak2 henna yg saya lakukan anda boleh menghubungi saya NURULHUDA di talian 014 - 662 6359 @ emailkan kepada saya mamanurul83@yahoo.com.au utk sebarang tempahan dan pertanyaan.


25 JUN 2010 HENNA

Okeh utk job henna kali ni datangnya dari pengantin yg bernama kak mariana,actually kak mariana a.k.a ude nih adalah member aku punya kakak, iaitu lot...wah sungguh detail penerangan mak..so sebenarnya pengantin nih nak simple2 punya design tapi telah dihasut oleh adik dan rakan2 sekelilingnya utk buat design yg agak sarat sikit...eheheh..so malam tuh aku telah menginaikan lebih kurang 7 0rang..dalam sejarah ye..sekaligus 7 org. tuh termasuk la ngan anak2 buah,dan sedara maranya...so dalam 7 org tuh biasa laa..macam2 la design dan ragamnya..so sumenya okeh jekk..sebab family nih sangat sporting..dan kerana dah terlalu penat malam tu tak sempat snap gambar...so esoknya masa nak make upkan utk nikah baru sempat panggil budak2 tuh hulur tangan utk aku snap sbb malam tuh aku dah tak larat dah..eheheh..ada yg tak sempat aku snap pun..tapi apapun layan jek la gambar2 nih...ehheheh
hah pengantin dah naik pelamin sebelum p nikah baru dapat snap gambar henna dia...:)
anak2 buah pengantin....