NH touch & design
menyediakan perkhidmatan untuk solekan,antara solekan yg disediakanlah adalah dari majlis konvokesyen,dinner,pertunangan,pernikahan , persandingan,dan juga utk photoshoot outdoor @ indoor,serta utk program2 rancangan tv ataupun fesyen show.Berpengalaman memake upkan artis dalam rancangan EWAH2 utk TV3 dan juga AKADEMI AL Quran Di TV9,menjadi FREELANCE MAKE UP artist utk KELAS SOLEKAN dikolej-kolej komuniti .selain solekan NH touch & design juga menyediakan perkhidmatan utk mengukir HENNA dan memakaikan inai kerumah.NH touch & design juga menyediakan corak2 henna terkini dan mengikut citarasa anda dengan harga yg sangat berpatutan dengan kualiti terjamin.jika anda berminat dengan hasil solekan dan corak2 henna yg saya lakukan anda boleh menghubungi saya NURULHUDA di talian 014 - 662 6359 @ emailkan kepada saya mamanurul83@yahoo.com.au utk sebarang tempahan dan pertanyaan.


yeah...akhirnya warisan bonda telah berada ditanganku...

okeh entry kali ni saja aku nak tulis dan ucap terima kasih to lovely mom PUAN SITI HABSAH kerana telah menurunkan separuh dari barang2 andamannya dari koleksi purba..wakaka..bukan la purba tapi sudah mencecah 30 tahun ++ la jugak..lama kan..dari aku lom lahir lagi dah ada..and gambar2 dibawah ini antara koleksi2 cucuk sanggul dan aksesori yg sangat antik dan unik...yg penting nilai ketradisionalannya masih ketara..ye aku mmg suke dengan barang2 lama lagi antik ini...sekarang mmg susah nak dapatkan benda2 ni..sumenya dah berunsur moden2 belaka..jika ada pengantin yg mintak aku suggestkan konsep apa..aku lebih suke konsep tradisional dan kemelayuan...ye..songket pilihan utama...konsep kerajaan melayu...:)..but no more pengantin yg minat dengan konsep ala2 raja melayu dan tradisional..sume sudah mengikut trend terkini yg ala2 garden weeding...yg lebih kearah kebaratan..kadang2 penah aku terpikir jika terlalu mengejar kemodenan mungkin tinggalan nenek moyang ini akan hanya menjadi sejarah....uhhhh sayangnyaaa....tp apapun akan aku warisi apa yg mak beri ini sebagai kenangan kepada aku...tq mak..uhuuhuh..dan mak berpesan kepada aku..jagalah barang ni seperti mana kau sayang dan menjaga aku...uhhhh cam berat jek bunyiknya..apapun i try my best mak...luv u..muahhh...
yeay..ni antara koleksi yg aku sangat suke dan sayang...gelang kaki besau ni i liked cantik kalo pakai ngan songket kainnya sentengkan skit..sungguh nak menunjukkan kalo cenggitu gayanya..ahahah...apepun sila lihat gelang itu sahaja dan abaikan kaki yg sangat seksi itu ( hah seksi ke ??)wakaka
itu dia..aku suke yg bawah tuh nampak antik jek kalo pakai kat dahi..huhuhhuh
hah yang nih plak gelang mummy jarum atau cik kiah pekasam ,but i like too...because very da antikkan..?? lama dah benda nih mak aku cakap dia beli...huuh tapi masih ok lagi..skang dah tak dapet dah kalo nak yg patern2 cenggini..
koleksi cucuk sanggul....
yea this one..i luve...very antik dan tradsional
nih pun sama...
nih antara aksesori yang dah moden skit laa..
bun or sanggul dan keris meris